We werken aan het optimaliseren van de bedrijfsvoering. Daarbij worden ICT, Zaaksysteem, privacywetgeving en dergelijke betrokken. De 'systeemlaag' moet niet dikker worden maar gewoon goed georganiseerd zijn.

We willen de processen van en met elk team optimaliseren, borgen en onderbrengen in een procesarchitectuur. Dit schept de basis voor verbeteringen. Er is  al een aantal processen in kaart gebracht; de komende tijd gaan we hiermee verder. Dit komt de kwaliteit van ons werk ten goede en dus ook de klant. 

Continue optimalisering van processen vereenvoudigt:

  • het voldoen aan wetgeving van privacy en informatieveiligheid
  • het voldoen aan eisen van interne beheersing
  • het klantgericht zijn
  • de vervangbaarheid van medewerkers (ziekte/uitval)
  • het inwerken van nieuwe medewerkers
  • het organiseren van ons werk  met de klant als uitgangspunt
  • sturing, door het opleveren van managementinformatie
  • standaardisering én keuzes om hiervan af te wijken, maatwerk te leveren en te verantwoorden
  • transparantie, extern/intern
  • het integraal werken doordat grenzen in beeld gebracht worden (keten)